Klacht ontvangen

Je klacht is succesvol verstuurd. CasinoToezicht zal je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en met een oordeel komen. Mocht er meer informatie nodig zijn om tot een oordeel te komen, dan neemt CasinoToezicht per e-mail contact met je op. Het gegeven oordeel is eenmalig en definitief.

Wat is een alternatieve bemiddelingsservice?

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Zal het indienen van een klacht mij ervan weerhouden een claim in te dienen bij de rechtbank?

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Hoe dien ik een klacht in?

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Voor welke operators kan ThePOGG.com optreden als ADR? Zijn de uitspraken van de ADR-dienst juridisch bindend?

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Waar vind ik de regels van de klachtenservice?

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Toelichting op de klachtenprocedure

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen. Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen. Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.