Verzekerd spelen bij de beste legale online casino’s

Welkom bij Casinotoezicht.nl waar we spelers de mogelijkheid bieden om hun storting bij een online casino te verzekeren. Ja, je leest het goed! Casinotoezicht heeft afspraken met online casino’s gemaakt om zo spelers te kunnen helpen bij mogelijke problemen. Want als je online een gokeje waagt, moet dit niet alleen leuk zijn maar ook eerlijk verlopen.

Ondanks dat de meeste casino’s er alles aan doen om het hun spelers naar de zin te maken, kan het toch voorkomen dat er een dispuut ontstaat tussen de speler en het casino. In deze gevallen zal Casinotoezicht waar mogelijk optreden als bemiddelaar. Wanneer je als speler het idee hebt dat je oneerlijk bent behandeld door het online casino, kan je een klacht indienen op Casinotoezicht.nl. Mocht blijken dat je gelijk hebt, dan zal het online casino alsnog doen wat het hoort te doen. Wanneer we bij Casinotoezicht oordelen dat je gelijk hebt, maar het casino het hier niet mee eens is, dan zal Casinotoezicht de storting die de speler deed om een bonus te verkrijgen, compenseren uit onze eigen middelen.

Voorwaarde om verzekerd te storten bij online casino’s

Om verzekerd te spelen bij een online casino moet je aan een paar voorwaarden voldoen:

  1. Je hebt je geregistreerd bij het online casino via een link op Casinotoezicht.nl.
  2. In het geval van een dispuut ben je bereid je te registreren op Casinotoezicht.nl en je klacht in te dienen via ons klachtenformulier.

Niet alle online casino’s hebben het beste voor met hun spelers

Dit is een constatering die we liever niet zouden maken, maar het is helaas niet anders. Online gokken is nog niet overal goed gereguleerd en online spelen kan een riskante aangelegenheid zijn; veel online casino’s waarderen hun spelers niet zoals ze zouden moeten en zullen spelersgelden in beslag nemen zonder duidelijke uitleg of soms zonder enige overtreding van een duidelijke regel. Door te spelen met locaties die ons keurmerk dragen, kun je er zeker van zijn dat Casinotoezicht.nl je zal helpen bij mogelijke problemen met een online casino.

Naarmate Casinotoezicht.nl zich uitbreidt, zal alles in het werk worden gesteld om de Casinotoezicht Stortingsgarantie te verbeteren en onze spelers meer bescherming te bieden. Ongeacht wanneer je je hebt aangemeld bij een casino, je bent altijd gedekt door de meest actuele garantie.

Online casino’s met het Casinotoezicht Stortingsgarantie Zegel hebben de belofte gemaakt om niet alleen hun spelers eerlijk te behandelen, maar ook medewerking te verlenen aan bemiddeling door Casinotoezicht.nl bij een dispuut met een speler. Om deze reden heeft elk casino dat ons zegel heeft ontvangen, de maximale beoordeling van 10/10 ontvangen.

Meer online casino’s, meer klachten

Casinosoftware geeft ook aanleiding tot een aantal klachten om verschillende redenen, variërend van echte storingen tot aantoonbaar oneerlijke spellen. De achtergrond van onze klachtenmanager in wiskunde en statistiek betekent dat we een unieke vaardigheden in huis hebben wanneer we dergelijke problemen onderzoeken: een duidelijk voordeel voor onze gebruikers.

Er komen steeds meer klachten naar voren als gevolg van verantwoorde gokproblemen en casino’s die niet op gamstop staan, maar gelukkig worden gokregelgevers steeds bedrevener in het ondersteunen van spelers met problematische gokgewoonten en bij ThePOGG hebben we onze eigen tool ontwikkeld om dergelijke spelers te ondersteunen in de vorm van onze app, BetBlocker, waarmee gebruikers kunnen voorkomen dat hun apparaat snel en gemakkelijk toegang krijgt tot duizenden gokwebsites.

Over het algemeen hebben de beste online casino’s licenties van de Britse Gambling Commission (UKGC) en de Maltese Gaming Authority (MGA) en hebben we een goede reputatie en we werken nauw samen met deze casino-toezichthouders om een ​​eerlijke en robuuste klachtenbeheerservice te bieden. We hebben eerder gediend als een ADR (alternatieve geschillenbeslechting) voor de UKGC, wat ons een uniek inzicht geeft in hoe deze toezichthouder werkt en we genieten nog steeds van een nauwe werkrelatie met deze organisatie waarvan we denken dat deze op unieke wijze onze klanten ten goede komt.

We streven ernaar om elke klacht die op onze site wordt geregistreerd op te lossen en spelers kunnen er zeker van zijn dat we alle problemen die onder onze aandacht worden gebracht grondig zullen onderzoeken. Tot op heden zijn we erin geslaagd om te onderhandelen over de teruggave van meer dan twee miljoen dollar aan spelers die klachten bij ons hebben ingediend tijdens het afhandelen van meer dan 2.000 klachten.