Klachten
Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.
Openstaande klachten
3
Afgehandelde klachten
4
Teruggehaald bedrag
Terugbetaald door de casino’s
€300
Terugbetaald door casinotoezicht.nl
€300
Probleem met een online casino? Wij kunnen je helpen!
Onze bemiddelingsservice is gratis beschikbaar voor spelers. We doen ons best om te bemiddelen tussen spelers en online casino’s. Hierbij treden wij op als onafhankelijke partij waarbij we altijd beide partijen benaderen om zo tot een goed inzicht te komen over de ontstane situatie. Om dit goed te doen is er tijd nodig waarbij we proberen om een doorlooptijd van twee weken te halen.

TOTO Casino
Klacht geopend

Kansino
Speler in het gelijk gesteld

Fair Play
Casino in het gelijk gesteld

Betcity
Klacht geopend

TOTO Casino
Klacht geopend

Bingoal
Casino in het gelijk gesteld

TOTO Casino
Speler in het gelijk gesteld
Showing all 7 results
Toelichting op de klachtenprocedure
Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.
Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen. Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.
Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen. Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.