Klachten

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Openstaande klachten

 

3

Afgehandelde klachten

 

4

Teruggehaald bedrag

Terugbetaald door de casino’s

€300

Terugbetaald door casinotoezicht.nl

€300

Probleem met een online casino? Wij kunnen je helpen!

Onze bemiddelingsservice is gratis beschikbaar voor spelers. We doen ons best om te bemiddelen tussen spelers en online casino’s. Hierbij treden wij op als onafhankelijke partij waarbij we altijd beide partijen benaderen om zo tot een goed inzicht te komen over de ontstane situatie. Om dit goed te doen is er tijd nodig waarbij we proberen om een doorlooptijd van twee weken te halen.

Casinos

Zoeken

Showing all 7 results

Toelichting op de klachtenprocedure

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen. Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.

Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen. Wanneer je vindt dat een casino je onjuist heeft behandeld en je hierdoor (mogelijk) financieel bent benadeeld, dan kun je met onderstaand formulier je klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen je klacht beoordelen en als we deze terecht achten, zullen we contact opnemen met het betreffende casino om hun kant van de zaak te horen.


(Lengte moet tussen de 3 en 15 karakters zijn. Gebruik NIET je echte naam of je e-mail adres)
gebruiksvoorwaarden(Vereist)
Consent(Vereist)
Je krijgt een bevestigingslink toegestuurd via de mail.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.